Kavajer



Idag lönande det sig verkligen att käka hos mormor, för jag fick med mig två kavajer hem. Jag har letat som en tok efter en riktigt snygg kavaj. Och så fanns det två riktiga pärlor hos mormor! Tänka sig. Den ena blev jag riktigt förtjust i, fast den var liiite för liten, men om ett tag ska det nog gå i alla fall. Mormors mamma var väldigt petit, om man säger så.

Ska slänga mig i badet nu, för jag både är och känner mig bedrövlig, haha. Är äcklig och ful för tillfället. Ska bli spännande att se hur mycket färg som rinner ur nu inför min första tvätt av håret sedan jag färgade det. Kanske ser det ut som ett mord i badkaret..? Det gjorde det i alla fall när jag sköljde ur färgen i tisdags. Rött överallt.
Jaja, badet var det ju. Sen blir det att börja fixa sig lite smått inför ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0