I'll be dancing in the flames

Var iväg på lite firanden idag ju. Ganska trevligt. Vid halv fem kom vi hem igen, och sen dess har inget vettigt gjorts. Mest slöande fraför datorn och teven. Rätt så skönt det med.

Igår började folk skirva hej vilt om att det snöade på facebook, men det var inget som jag märkte av. Jag börjar faktiskt längta efter julen nu. Advent är det bara någon vecka till. Julen är ju den mysigaste tiden på året. Julkalender (ser än på den, haha..), ljus och pepparkakor.
Och efter julen kommer nyår. Förra året hade vi det toppen med raketer, guitar hero, karaoke, skratt och skålande. Jag hoppas att detta nyår blir lika lyckat. Har redan börjat kika runt efter klänning. Vill ha en riktigt glittrig och fin en. Har börjat få någon förkärlek för glitter igen. Hm. Sånt brukar man ju gilla som liten, men nu har det slagit mig igen. Hur som helst står det inte på förrän det är dags att börja planera hur man ska fira in det nya året.


Kommentarer
Postat av: Majaaaa

men vilken tycker du jag ska köpa? har lite beslutsångest ):

2011-11-13 @ 22:46:54
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0