I want

Jodå, jag lyckades laga skapligt god mat. Fisken blev perfekt, men potatisarna blev lite hårda, haha. Det var ganska så skönt att pyssla i köket och emellan åt sitta och bläddra i tidningen och till sist äta middag sedan. Så även o jag avskyr att vara ensa så gillar jag att vara själv. Hur det går ihop vet jag inte, men bara jag har något att sysselsätta mig med så!

Imorgon är det redan helg! Veckan har susat förbi. Jag har massa roligheter framöver. Visserligen så är kanske inte öppet hus, som det är i skolan på lördag, inte det roligaste, men det ska nog gå bra. Och sen är vi ju lite extra lediga med ingen skola på måndag och tisdag. Så jag ska bland annat hinna med ett Charlottenberg besök, en Karlstadstripp och en håltagning av naveln (förhoppningsvis). Jag lät ju navelpiercingen växa igen i somras, eftersom den var väldigt inflamerade, men nu är det dags för ett nytt försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0