Hej mitt vinterland

Idag gick premiären på Twilight seriens fjärde film, Breaking dawn, här i Torsby. Dock skippade jag att dra iväg och kolla på den idag, utan jag sticker till bion med Julia imorgon kväll istället. Minns ärligt talat inte vad som hände i tredje filmen, knappt den andra heller, så jag borde nästa kika på dom innan jag går. Men jag tror tyvärr inte att jag hinner med.

Idag har jag istället suttit vid pianot och för en gångs skull faktiskt kommit någon vart. Det brukar vara så när man är en blandning av arg och ledsen, man blir lite extra kreativ då. I alla fall blir jag det. Det är som att jag måste få ur mig allt som samlats ihop inom mig och som gjort mig grinig. Musik är lite som en medicin, det hjälper mot det mesta.
Nu måste jag kolla på fysiken, för jag har prov om mindre än en vecka. Härligt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0