Hårsnack



Jag hatar mitt hår. Jag föddes blond, men Passar inte i det. Mörkt hår funkar på mig. Rött hår blir nästan Perfekt. Men... När man inte kan bli röd då? Åh, jag tror nästan jag gråter. Jag blev inte röd efter färgningen, jag blev lika brun som innan. Om jag ska kunna bli röd igen så måste jag nog bli blond eller ljusljusbrun innan. Och hur tusan ska det gå till? Tre-fyra-fem avfärgningar, eller? Okej, kanske inte, men ni fattar. Jag låter så himla snål nu om jag säger att alla pengar jag la ut hos frissan kändes onödiga, men de gör det. Inte för pengarna i sig, utan för att det var onödigt. Det tjänade ju ingenting till, om jag nu skulle behöva göra om samma process. Nej, jag är inte glad på mitt hår. Borde kanske raka av alltihop?

Kommentarer
Postat av: Johannna

finns av färgning att köpa själv :)

inte så dyrt hundra lappen tror jag :)

funkade på mig :)

2011-11-06 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0