Dear John



Såg nyss på en av de finaste filmer jag sett. Dear John fick bli kvällens film. Jag grät som ett litet barn, skrattade och kände lycka på en och samma gång. Jag älskar dessa kärleksrullar.
Det känns rätt så skönt att klockan inte blivit tolv efter kvällens filmtittande. Vanligtvis brukar de sluta vid halv ett. Ska komma i säng rätt tidigt ikväll har jag tänkt. Ska bara bortsta tänderna, tvätta bort sminket och hoppa i en pyjamas.

I morgon ser förmiddagens planer ganska så lugna ut. Ska börja med en lång sovmorgon och sedan vid ett fara iväg till mormor på lunch. Senare framåt eftermiddagen får jag besök av Julia. Och på kvällen så kommer fler av mina fina vänner. Så morgondagen kommer nog bli grym!

Sov så gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0