7 November 2011



De tar aldrig slut, haha...

Hejsan!
Någon mer som såg på MTV EMA igår? Jag gjorde i alla fall det. Det var riktigt grymt. Tänk att få vara där..! Och Lady Gaga, slutar man någonsin förvanas? Den kvinnan är så otrolig att det inte finns ord till. Och LMFAO's framträdande var ju awsome. Och Jessie J, shit vad bra hon var. Okej, you get it. Jag tyckte det var bra helt enkelt.

Jag hade svårt att somna inatt. Jag vred runt i sängen i flera timmar. Jag skulle nästan tro att klockan närmade sig tre innan jag somnade. Det är inte roligt när klockan ringer efter fem på morgonen sen. Så idag har jag varit trött. Men det är väl de flesta efter ett lov. Hur som helst var det roligt att få vara lite social igen.

Nu har jag läxor att göra. Samhällen ska vara klar tills imorgon, bland annat. Men med Amy Winehouse i bakgrunden så ska det nog gå super. Har insett att hon verkligen var en helt fantastisk sångerska. Tragiskt att hon skulle lämna världen så ung. Tur att hennes musik finns kavr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0