29 November 2011



Bilder ifrån min och syrrans förra Karlstadstripp.

Ända sedan jag steg upp imorse vid sex så har det varit full rulle. Vid tjugo i nio så satt jag och fyra vänner på tåget påväg till Karlstad för en heldag där. Vi hade en mycket trevlig dag. Vi sprang runt i affärer, fikade på Espresso house, åt god mat på en av Karlstads godaste resturanger och hann även med en hel del annat också.
Det var jag och Julia plus tre grabbar som stack ner till stan. Det lustiga med det var att killarna var värre att kuta i affärer än oss tjejer. Det kändes ganska så fel. Haha. Jag shoppade en enda sak, en julklapp till min syster. Jag hade tydligen tillfredsställt mina shoppingbehov i Charlottenberg igår, för idag var jag inte alls sugen på att handla. Men det var ändå mysigt att hitta på något annat när man ändå var ledig, istället för att sitta hemma.

Vill ni höra några roliga nyheter? Jag har ett nytt tangentbord och en ny mus! Så nu är jag lycklig. Och förhoppningsvis stavar jag bättre nu. Hehe. Fast musen är lite för snabb och knapparna på tangentbordet är inte så bekväma ännu. Men det blir nog bätte med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0