28 November 2011



God morgon!

Idag så blir det en hel dag med shopping! Behöver lite nytt i garderoben, så det ska bli kul. Jag, mormor, mamma, syster och hennes vän ska snart åka bort till Charlottenberg.
Det är ganska skönt att jag får gå runt med mamma och mormor idag, och slippa dra runt i affärer med vänner. Haha. Men ibland är det gött att bara vara med familjen. Fast imorgon drar jag till Karlstad på ännu mer shopping, men då blir det med vännerna.

Nu ska jag packa väskan med plånbok, kamera och hörlurar. Måste kunna lyssna på musik, så att jag kan halvsova hela vägen dit. Det är väldigt mysigt att sova i bilen. Och så måste jag ha hörlurarna så att jag kan lyssna på Springsteen. Kan knappt fatta det själv att jag börjat lyssna på honom. Helt otroligt.

Nu måste jag kila, ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0