25 November 2011



Ännu en dag som gått fort förbi. Nu är det helg! Tänk vad veckorna passerar. Till söndagen är det redan första advent! Det känns ju inte alls som jul. Vart är snön liksom? 
Har likt igår haft en bra dag. Vi gjorde bland annt handkrä på kemi labben som var som och luktade som sör. Hm..? Jag hade dock en liten bad-hair-day efter att jag gått till skolan i blåsenväder, men so what? Resten av dagen har varit prima. Vi slutade ju tjugo i ett och i väntan på skjuts av pappa så umgicks jag med några sköna klasskamrater.

Efter skolan åkte jag bort till Julia och var med henne tills nu. Det hade gått några dagar sedan vi umgicks, och vi börjar lätt sakna varandra (vi får lite som sbstinens efter för lång tid, haha), så det var trevligt att bara umgås med henne. Vi kikade runt bland skor och balklänningar på nätet. Visserligen är det över två år tills balen för vår del, men så himlans länge tills det är det ju ändå inte.

Nu ska jag ta och äta middag och sedan visa er en ganska så läskig grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0