23 November 2011



Det hatr blivit en vanesak att komma hem och tvätta bort sminket och bara bli gosig när man kommer hem. Så därför gör jag det idag med. Jag dricker även te och bläddrar i veckorevyn som damp ner i postlådan idag. Megamysig onsdag ju.

Jag blev väckt vid halv ett imorse. Jag förstår inte hur jag kan sova så mycket och ändå vara trött hela tiden. Men jag fick ju gå upp och göra mig i ordning, för jag hade två möten att gå på. Eller möten och möten... men vi kan kalla dom för det, för de är väl nästan som möten. Det gick bra på båda två, är ganska så sliten efter dom.

Imorgon börjar vi period två i skolan, så det är dags för nytt schema! Ska ta och kolla in det nu. Imorgon slutar vi halv tolv. Det gillas skarpt!

Någon som vet när Coldplays nya album kommer ut på spotify? Jag verkligen älskar Paradise.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0