10 November 2011



Min dag idag: Jag steg upp i mörker, gick i skolan i mörker och promenerade hem i mörker. Vilken mörk dag alltså..! Två av de tre sakerna verkar ju rimliga, men mörkt i skolan..? Jo, så här var det: Alla lampor släcktes under matten och strömmen försvann helt och hållet. Så vi fick gå runt i ett litet mörker i några timmar. Borta vid naturs korridoren så var det näst intill kolsvart. Jag vet inte hur många jag sprang in i.

Men det var en väldigt chill dag idag. Vi jobbade mest med grupparbeten och så. Och tack vare att strömmen var borta så fick vi inställd kemi. Diggar verkligen vår kemilärare! Haha.

Efter skolan så strosade jag och mina vänner bort till musikskolan för att repa lite. Har ju glömt att berätta den roliga nyheten om att jag och mitt band, Ladies n' Gents, ska börja spela in vårat första album på lördag. Kommer bli spännande. Har ingen aning om hur sådant funkar. Så det ska bli mycket intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0