Min dag


Nya shorts och nytt halsband ifrån Barcelona.

Halloj!
Min dag har varit riktigt bra. Efter att vännerna dragit hem så fixade jag mig i ordning för att bli firad av min familj runt tre. Vi åt tårta, öppnade paket och sjöng. Fick mig lite pengar, inte helt fel.
Halv fem så drog jag och Julia till Torsby för att se på fotboll. Martin kom även och gjorde oss sällkap.
När matchen var slut så gick vi till Quickly för att möta upp några andra vänner för att äta glass, men det blev mat istället.
Nu så sitter jag och redigerar spanskabilder. Lite drygt, men det går.
Skola i morgon med! Efter tio dagars ledighet. Kul att träffa vännerna igen. Nationella i både matte och svenska också, mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0