Åhh vad allt ska töla nu



Fann en gammal bild på mig som slingad. På den tiden då jag mådde lite bättre. Då det gick bra och uppåt. Nu går det mest nedför. Jag är tyvärr inte lika stark som då, men jag ger inte upp ändå.

Ikväll har jag prövat olika frisyrer inför skolavslutningen. Jag antar att det kommer sluta med plattat hår, för det är det enda som jag passar i. Och klänningen som jag köpt vill jag inte längre ha, för jag tycker att den inte klär mig alls. Vilka problem alltså... Plus att min röst svajar så att det inte är klokt. Inte bra med tanke på att både vårmârten och skolavslutningen närmar sig med stormsteg. Ja nian är snart över, usch vad jag kommer fälla tårar när dettar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0