I'm still waiting



God morgon!

Jag vaknade vid halv ett! Vaknade av att det blåste så mycket ute. Jag måste ha varit helt utsliten. Men nu är jag pigg. Och glad, för mamma sa att skorna kommer idag, men jag får dock vänta tills i morgon.
Med min kopp kaffe och de bästa låtarna som som finns just nu (enligt mig, Allison Iraheta – Scars, Jason Walker – Down) så känns det hur bra som helst. Och så längtar jag sjukt mycket efter att få åka till Falun. Strosa runt där och ha det kul. Är det inte maj snart? Maj kommer bli helt fullspäckad Nästan varenda dag är fullbokad, men det ska bli så kul. Falun, UKM, Barcelona, födelsedag, Nötberg och en hel del annat. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Majaaaaaaaa

SV: aa, det skulle va sjukt skönt faktiskt!

2011-03-23 @ 17:15:21
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0