Take me back to summer



Lalala.. hm, ja.. Mina ögon är konstigt nog trötta, men de kanske bli det efter ungefär tolv timmars sömn? Mycket möjligt. Efter att ha tittat på Big Brother två dagar på raken så känner man suget efter att se det igen. Det är ju beroendeframkallande. Så jag får väl se det ikväll med. I morgon måste jag ju upp tidigt, för tandläkaren vill ha dit mig 08.50. Okej, det får väl gå. Sen hem och göra sig i ordning för jobb. Chill.
Ni kan nog få en bild på mitt "nya mörka" hår i morgon.

Kommentarer
Postat av: JULIA

det kommer bli du och jag som kommer att sitta som spikade varje kväll klockan tio på tv11 bara gloooo. Fast vänta, det gör ju jag redan xd men du är varmt välkommen in i gruppen ;)

2011-03-24 @ 16:30:00
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0