Sträck mig i halsen



Jag har träningsvärk i halsen. Öhh, vad har jag gjort?!?! Kan man ens få träningsvärk där? Ja jag vet då inte... Men ont gör det i alla fall. Jag kanske har sträckt mig? Men att sträcka halsen låter inte så normlat det heller. Men jag är ju inte så normal, så det kan nog stämma. Ja här kränker man sig själv.
Tänkte ta och titta på Big Brother ikväll. Sjukare program får man leta efter, det är det som gör det så himla kul! Jag skulle aldrig stå ut med att vara inlåst med massa okända människor i över 100 dagar.
I morgon är det lördag och då tror jag kanske att jag ska ringa till Julia och höra ifall hon vill umgås med mig. Kanske ha en liten girl-day, yeah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0