Party in my head



Efter att ha sett på Halv åtta hos mig vid halv tio (ja, jag tycker också att det känns väldigt fel) och Big Brother vid tio så känner jag mig jätteredo inför engelska-uppsatsen som vi ska skriva i morgon. Det känns faktiskt helt okej, för att skriva på engelska is not a big deal, if you ask me. Läsförståelser is a lot harder. Ja ni hör ju på (sv)engelska att jag måste ha jättebra betyg... hehe... nja, I'm just skämting. Kanske skulle pröva att skriva ett inlägg på engelska någon dag, bara för att? Yeah, we can try that some day.
Men gött med kortdag i morgon. Lite SO, hål, dans, hål, språk, lunch, uppsats. Sen hem och träna inför prov och skriva NO-saken. Bara jag orkar hålla mig ifrån facebook - det suger ju livet ur en, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0