Mitt 1000:e inlägg!!!



Nu så gör jag mitt 1000:e inlägg på min blogg. TUSEN! Det är ju inte klokt.
Jag och Linnea släckte ner hela huset vid halv nio och stängde av alla datorer. Vi tände massa ljus och lät teven vara på tills nio. Väldigt mysigt. Så vi satt och pratade en hel del.
I morgon kommer Julia hit. Har inte sett henne på en vecka. Saknar henne lite.

Men Grattis bloggen, det här är ju stort! Tusen. Jättestort.

Britney Spears – I Wanna Go
Britney Spears – Gasoline
Britney Spears – Criminal
Britney Spears – Up N' Down
Britney Spears – He About To Lose Me
Britney Spears – Don't Keep Me Waiting
Ja, I kinda like Britney.

Kommentarer
Postat av: Julia

ja du hade rätt! ;D

2011-03-26 @ 22:33:36
URL: http://juliakarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0