Kvällen var så himla bra igår!



Kvällen igår var super!!!♥
Hade det jättekul. Skrattade massor, pratade och bara umgicks.
Vi sprang som dårar i trappor för att vi hela trodde det var Julia som kom, för vi skulle nämligen överraska henne
När hon väl kom så var Dennis, Runar, Clara, Julia, Viktor, William, Martin och Maja gömda i matkällaren. Jag själv stod vid spisen och lagade mat. Jag bad då till sist Julia att gå ner i matkällaren och hämta ketchup. När hon öppnade dörren som blev hon vettskrämd. Hela gänget skrek när dörren öppnades - och jisses vad kul det var.
Ja, kvällen igår var helt suverän. Men idag är det värre. Vi somnade vid halv fem och idag vaknade jag med hvudvärk och en förkylning. Härligt, men det var det värt.
Gud vilka bra vänner jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0