Dagens outfit



Då var man hemma ifrån Torsby. Jag var ganska rädd inför bedövningen och jag tvingade med mig mamsen in till tandläkaren, haha! Ibland blir man så ynklig trots att man är så stor. Men jag var nervös över att de skulle träffa en nerv när de bedövde, som de gjorde sist. Men den här gången gick det jättebra. Så tanden är lagad och allt är finfint. Efteråt firade jag till och med min första pinnglass för i år. Var det inte jag som skulle bli hälsosam?
Nu så lyssnar jag på Radio Värmland, för min vän Martin är där på prao den här veckan, så han är med och babblar lite. Han intervjuade bland annat Julias mamma om parfym. Bra det, för jag vill ha en ny parfym, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0