Come and get me



Hej och hopp! Här har man det kul i camen, jaja. Men nu är skoldagen över, trodde jag skulle somna - var så himla trött. Jag lägger mig ju aldrig i tid.
Dagen har varrit okej och kryddad med en dos skratt. Engelskauppsatsen gick nog bra. Känns ganska viktigt att göra bra ifrån sig för jag vet hur när jag är att höja mig, så jag har lite panik över det.
Varje onsdag när jag kommer hem är det ju superväder! Solen lyser och snön smälter. Vackert är ordet. Så kanske gör jag som sist och sätter mig ute i solen med min tidning. Fast jag har läxor, och en som ligger i skåpet, så typsikt.

Kommentarer
Postat av: Julia

jaha tack! så great :D

2011-03-30 @ 16:42:10
URL: http://juliakarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0