Before the storm


Men ge mig sommar! Jag vill inte ha vit mark längre. Varför måste snön vräka ner ifrån den kalla och gråa skyn? Det är ju så deprimerande. Det är mars, det borde vara vår. Om en vecka kräver jag att det är grönt ute. Annars flyttar jag till Afrika.

God kväll.

Jag har haft en riktigt bra kväll. Allt är ju bra i mitt liv? Eh, ja.. Tacos till mat, massa sång och datorn. Ja jisses vad jag sjungit. Men det är kul! Jag kom och tänka på en sak förut... "Vad synd om mina kompare! De måste sitta och träna in en massa låtar. Hur kan jag vara så hemsk och tvinga dom till det?" Men de kanske inte tycker det är hemskt egentligen? Det kanske är som med mig och sången - de älskar det kanske helt enkelt. Hm, knepig fundering.
Men nu ska jag... Ja vad ska jag göra egentligen? Sjunga lite mer och sitta vid datorn. En perfekt fredagskväll.


Jag älskar låten. Så fin. Kommer aldrig sluta älska den.  Jonas Brothers – Before The Storm – duet with Jonas Brothers (Live)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0