Åhh, jag älskar fysik - NOT



Jag har läst fysik i ett bra tag nu. Det är så tråkigt så att mina ögon snart ploppar ut. Jag vet att jag vanligvis tycker NO är rätt kul, särskilt fysik, men nu... Nej fy piiiip. Och jag ska gå natur, oh herre gud. Det är bara att be till gudarna att jag blir godkänd, självklart hoppa jag på mer, men det känns mörkt. Vilken deppig blogg det börjat bli? Får nog ta och bli lite positiv! Vi slutar halv två i morgon! Yes! Men vi har Nationella... Nej, det går inte vara glad när det är ett fktum att vi tjugo över åtta ska sitta i aulan och sriva det där provet. Det får gå som det går, så är det bara.
Så nu ska jag läsa klart det sista av pappret och sedan lägga mig. God natt.


AIK slog ut HV71 - det är ju helt totally unbelievable! Nej jag är ingen sportnörd som älskar att se på hockey, nope. Absolut ite... Hur kan ni tro så om mig?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0