En skrikig morgon..!



God morgon!
Vilken morgon säger jag bara..! Jag och Linnea åt en lugn frukos tills katten kommer in och vi ställer oss upp på stolarna och skriker ett gastkramande skrik. Fick rätt ont i halsen. Katten hade med sig en fågel. Jag hatar sånt, hade det varit en råtta eller mus så hade jag inte ens gått av stolen. Men fåglar är inte lika hemska så, vi skulle försöka jaga ut katten med fågeln. Men vi misslyckades, bara katten drog. Fågeln låg stilla kvar så död som den var. Men sen kom iallafall katten och sprang ut med fågeln.
Min dag idag kommer spenderas hemma. Kanske ska en sväng till mormor dock och även plocka blommor. Jag och Linnea är lite sugna på att göra ett försök med midsommarkransar. Brukade alltid, eller någon gång i alla fall, med mormor runt midsommar. Ja, herregud, det är midsommar i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0