Okej, fråga mig inte varför. Men här kommer 15 roliga, konstiga, knäppa, intressanta fakta om mig.





1. Som liten älskade jag att gräva i sanden vid stranden så att groparna blev såpass djupa att det blev blött i dom.
2. Jag har inge tålamod, men är oerhört envis.
3. Att lyssna på männsikor är det bästa jag vet. Jag gillar att lyssna och försöka hjälpa till, vara en liten psykolog.
4. Jag åker inte karuseller. Eller, jag gör det, men det är väldigt sällan.
5. Jag kan inte sluta bita på naglarna, det går bara inte tyvärr.
6. Jag kan vara vaken hur länge som helst om nätterna. Jag är en riktig nattmänniska. Jag vill inte sova, för då kan jag missa något.
7. Matlagning är något som jag är rätt okej på.
8. Jag har nog aldrig fått skäll i skolan. Jag har alltid skött mig. Betygen har även aldrig krånglat de heller. Endast idrottsbetyget då, fast jag är ju i alla fall godkänd.
9. När jag drömmer så kan jag i mina drömmar aldrig låsa dörrar. Hur mycket jag än vrider på nyckeln och försöker så låser sig aldrig dörren.
10. Jag är helt värdelös på att ljuga.
11. Jag anser att killkompisar är förbannat mycket bättre än tjejkompisar ibland, minst töl med dom oftast.
12. Allergier har jag inte en enda, rätt så skönt det.
13. Det finns inget som är så underbart som att bli kliad eller att bli pysslad i håret. Att bli färgad och klippt är en njutning.
14. Jag är en mycket känslosam person. Jag gråter åt allt. Tråkiga som bra saker. Kärleksfilmer storbölar jag åt och när jag såg på Big Broher finalen så kom det en tår (Vad är det för fel på mig?!?!)
15. Igår lärde jag mig att det som jag trott hetat hörlurar heter in-ear och det finns inge snyggare än vita in-ears.

Kommentarer
Postat av: Majaaaaaaaa

det är de bästa!

2011-06-14 @ 18:52:29
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0