Min superknäppa härliga familj!


Linnea på sin examen.

Min mobil ringer. Det står att min mamma ringer. Min mamma är på övervåningen. Jag är på nedervåningen. Jag svarar frågande "hallå..?". Jag hör min mamma och min syster i telefonen. Mamma säger "Vad pratade vi om när Linnea sa "Det var bättre förr"?".
Jag börjar fundera över varför de ringer till mig istället för att ropa på mig. Men jag gör ett försök att komma ihåg vad vi pratade om, men är tvungen att svara "Jag minns inte". Mamma svarar "Okej, men hör av dig ifall du kommer på det" Jag: "Okej, hejdå". Mamma: "hejdå!".
VAD HAR JAG FÖR RANDOM FAMILJ?!??!

Jag älskar min jätteknäppa familj
♥ Den sprider verkligen glädje i vardagen. Haha, ja det där var kul.
Jag har suttit i soffan och skrivit i min bok som jag skriver om allt möjligt i. Om allt som känns viktigt att minnas, allt roligt, mindre roligt och allt lyckligt. Sånt som jag vill minnas. Där skriver jag av mig. Gud vad hemskt om någon skulle finna den boken... varför nämner jag ens den..? Men jaja, satt i soffan och myste bara där tills jag fick det där konstiga samtalet ifrån mamma.
Jag tror det blir en ganska så tidig kväll i kväll, eller så ska jag i alla fall försöka med det. Jag och min syster ska tydligen med mormor och äta i morgon vid ett tror jag.
God natt!


Ska bli stark igen.
Switchfoot – You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0