Lighters



Jo visst... jag brände mig allt. Röd som en kräfta är jag på ryggen, men på vissa ställen har jag blivit riktigt brun. Nice det i alla fall! Och hur blev min lilla slinga då? Jo ljusbrun med massa rött i, alltså orange. Jippi, men mindre orange än förra gången, tror jag. Så typiskt, jag som vill bli blondis, eller i alla fall lite blond. Det är ju jättekul att man inte kan göra något nytt med håret, alltd det samma. Men nu ska vi inte vara negativa! Solen skiner och det är sommar och sol. Jag älskar det verkligen. Jag juter i värmen. Och på söndag ska jag till Höljes, det är tummen upp! Haha, ja, jag är faktikst intesserad av rallycrossen, ja hör och häpna! Men stämningen är ju underbar bara den.
Och i morgon har jag lust att vara med vännerna, kanske fira att många av dom slutar sommarjobbet..? Kanske det, lite mysigt vore det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0