What are you waiting for?


Jag och syster är så fina, haha!..

Jag har sen jag kommit hem mest kollat på Harry Potter. Är nu inne på sjätte filmen, det går framåt! Vet bara inte vem jag ska dra med mig på bio sen framöver. Hm, någon frivillig? Det löser sig nog.
Vi skippade faktikst att dra ner till Torsby ikväll, det kändes ju inte så lockande när det regnade. Men i morgon så är det meningen att vi ska åka ner. Jag och några vänner. Kul. Känner att jag behöver ut lite, var ett tag sen sist.
Jag har även lyssnat på The Script, fy sjutton vad bra de är. Breakeven är nog en låt som jag aldrig kommer tröttna på. Vill ni höra nåt vääldigt komiskt? Nu lyssnar jag på Bratz, haha, liksom what?! Nej, men de är väl helt okej... Bratz – Change The World Eller..? Hm. Okej, ska ge mig och se på film nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0