I was on the top, but not anymore



Det var ett rätt sludigt väder förut. Sol, regn, kvavt, gult och regnbåge. Ganska fint ändå, nästan lite mystiskt. Ikväll är jag långt ifrån trött, så därför ska jag kolla på lite Eva och Adam som är den serie som jag nördar nu. Är den inte för mysig? Jättegullig kärleksserie för mindre ungdomar, om man nu kan säga så. Jag gillade att titta på den när jag var runt tio-elva kanske. Och nu, cirka fem år senare sitter jag och tittar ännu en gång.
I morgon har jag lite saker som jag måste få gjort. Kan inte skjuta upp allt längre. Och om jag gör allt som ska göras så är jag mer än värd en rolig helg med några vänner mitt ute i skogen. Yesh, det kör vi på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0