And all the thing you'd say, they were never true, never true



Vi har vatten!!!♥
I alla fall så tror jag det, för klockan tolv igår natt kunde jag ta mitt första bad (jag har duschat hos mormor, så nej, jag har inte gtt lortig, haha) på en och en halv vecka. Jag hamnade efter det framför datorn med den tredje Shrek fillmen, men jag höll på att somna så till sist fick jag avsluta och lägga mig.
Jag hade lätt kunnat sova längre nu när jag gick upp vid tolv, känner mig helt utsliten. Lite kontigt med tanke på att jag sover så mycket. Kanske beror på att jag sover på dagen istället för natten?
Det är ju min sista lediga vecka nu. Tråkigt, för det känns som att sommarlovet bara runnit iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0