Andar, finns dom?



Fann en bild ifrån förra sommaren. Jag minns känslan hur det var att sitta där. Fredagskvällarna eller om det var lördagskvällarna. I två år på rad satt jag och min syster så. Vi satt där med lvällssol i fönstret bakom oss, gärna altandörren öppen så att man hörde alla ljud ute, vi åt center och några avlånga godisar som smakade kola och så såg vi på Andar, finns dom? Jättemysigt var det. Det var ju det bästa programet. Tre killar blev inlåste i läskiga hus och byggnader som det skulle spöka i och så filmade de allt. Vi satt på helspänn och njöt av de små adrenalinkickarna man fick. Jag väntar nu denna sommar på att tv4 ska komma med såsong tre. Jag hoppas så innerligt det. För då är det sommar på riktigt. Annars så får man väl dra en skräckis i väntan.

Filmtips? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0