The sun is shining



God morgon!
Solen skiner♥ Sov verkligen hur gött som helst inatt. Jag sover allra bäst när jag kommer i säng tidigt. Jag tänker jag sov redan vid tio, haha. Men kvart i ett vaknade jag och då slog hjärtat hårt. Jag drömde att jag skulle bli mördad av en man. Ja, usch. Jag märkte även då hur min mobil blinkade grönt, som den gör när jag fått sms. Jag brukar nästan alltid höra när någon skickar, så jag sov nog djupt.
Idag blir det nog lite mer utomhusaktiviteter än igår. Jobbar tills tre och då blir det hem och plocka rätt i rummet, kläderna är överallt där inne nu.
Men nu måste jag få klart allt innan jag ska sticka iväg. Vi hörs när jag kommit hem. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0