Take it or leave it


Midsommar 2011

Hejsan min akära bloggläsare!
Jag ska lägga mig och sova nu. Har kylt ner rummet (vädrat ordentligt) och bäddat sängen, så jag kommer nog kunna somna bra ikväll. Jag älskar att ligga och fundera på kvällarna. Jag kommer på så mycket sludigt och jag brukar planera allt då. Till exempel vad jag vill med min framtid, vilka val jag ska välja, hur mitt drömbröllop ska bli, hur en semesterresa med vännerna skulle kunna se ut. För någon kväll sen så kom jag fram till mitt drömhus. Någon gång måste jag nog bygga det, för ack så fint det blev.
Nej slutbabblat nu, jag måste få några timmars sömn inför min andra jabbdag i morgon.



Eftersom jag inte har något att skriva om och för att min syster vill att jag ska börja igen, så ska jag börja med en slags lista som jag kan följa, så jag kan skriva om en sak varje dag. Ja vi får väl se hur det blir.

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0