Sunset



Igår var det vansinnigt vacker ute. Jag, mamma och syrran spelade tevespel och jag var bara tvungen att springa ut med kameran mitt i spelet för att det var så himla fint. Himlen var alldeles orange-rosa-blå-röd-lila. Ibland visar Torsby upp sina bästa sidor, hm, ja Torsby och Torsby...
Var iväg med mamma och tog en dusch hos mormor. Det blev bestämt att vi antagligen ska till Faktoriet och äta vid ett. Har aldrig ätit där, jag äter aldrig ute typ. Jag är nog ganska efterbliven iband. Liksom inte ätit på Faktoriet? Inte sett Pirates of Caribbean? Jag borde göra en lista på saker man bara måste göra/se innan man dör. Vill ju liksom inte missat något i livet.
Kul att det ska spöregna idag då... Nej, det är inte bra alltså, för ikväll ska antagligen jag och några vänner ner till Torsby och se ifall det är något drag. Det är ju som sagt Country festival här i byn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0