Plopp - en natt med vännerna i sommarstugan




Hejsan! Nu är jag hemma efter en eftermiddag/kväll/natt/morgon/dag (hm, mycket..) i skogen med mina finfina vänner. Det var riktigt kul igår. Vi mös, grillade, badade och skrattade en hel del. Vi var ett gäng på sju pers i min sommarstuga som ligger vid en sjö. Det var en ganska galen natt, men det brukar väl bli så för oss. Vi åkte ut med en flotte en bit och badade, vi "jagade" varandra och skrämdes. Ja oj vad jag skvatt igår, tjöt till lite då och då. Nej, en helmysig natt alltså. Vid fem la vi oss och halv tolv steg vi upp ganska så sega. Det här måste göras om, för det var roligt. Kan inte annat än älska mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0