Muller i natt



God morgon!
Någon mer än jag som märkte något konstigt i natt? Jag gick upp vid tre för att göra en smörgås och då började det liksom vibraera och mullra. Först trodde jag att det var åska eller en bil, men det var det inte. Nu idag så såg jag att det hade varit jordskalv, haha, jag som nästan började tro att jorden skulle gå under.
Idag är jag på toppenhumör och det känns som att jag skulle kunna få vad som helst gjort. Så jag ska städa mer, ringa till mitt sommarjobb och kanske fixa några andra småsaker, som att beställa biljetter och ta ett snack med mamsen angående Stockholm (jag bara måste dit). Nej, kanske skulle dra sig ut i solen nu när det faktiskt är frmme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0