Me and my drum



Vid fyra i morse/natt så somnade jag. Klosnäs igår var kul. Uppträdandet var bra från de båda, men det var ändå en liten besviklse, för det var inte så jättemycketdrag i en del låtar. Men vi fick dansa loss senare i Grottan. Det var verkligen riktigt hett där inne, man svettades i takt med att man dansade som idioter. Det var en kul kväll. Fick allt ont i både fötter och ben när jag skulle hem och även idag känns det lite, men det är väl så när man har ötränade ben. Sjöng nog med även med lite för mycket, för min hals gör ont, haha! Men skitamma, det var det värt. Det var allt drag där borta i Sunne igår. Grymt roligt. Man träffade väl lite folk som man kände och så. Även om jag somnade så sent så var jag uppe vid elva. Jag är ju van med att gå upp tidigt nu. Nu ska jag ducsha och sen försöka få tag på Julia och höra ifall hon vill leka, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0