Lycklig tjej igår natt



God morgon!
Vad gör jg uppe nu..? Klockan halv tio blev jag väckt av min familj, och mitt morgonhumör är inte det bästa när jag sovit för lite. Så jag fick väl gå upp, för att somna om igen går nästan aldrig för mig. Har huvudvärk och är irriterad. Var uppe till i alla fall tre inatt. Blev en film och några bloggar. Blev även överlycklig igår när jag bara tänkte jag gör ett försöka och söker ifall det ska komma en ny säsong av Andra finns dom. Först fann jag inget och tänkte att det helt enklet inte kommer en säsong denna sommar, men då så såg jag att det går repriser! Dom började igår fem i ett på natten. Lyckan var ju total när jag insåg det igår. Så varje dag i tretton dagar   klockn fem i ett så går Andar finns dom på tv4 fakta. Haha, nördigt det här låter, men jag älskar den serien. De ska försöka bevisa att det finns andar på olika stället. Och på något sätt så kan jag inget annat än tro på det de gör. Jag brukar vara skeptisk till sådana program, men just det går rakt in i hjärtat. Hm. Måste nog ta en kopp te nu och piggna till. Ska nog försöka sova när de andra åkt till Torsby. Åh, så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0