"Känner mig som apelsinjuice"



Linnea: Jag känner mig som apelsinjuice, pressad.

Vi fick oss ett gott skratt vid köksbordet när syrran klämde ur sig denna kommentar. Vart får hon allt ifrån?
Jaja. En slappisdag idag med. Har jättetråkigt och vill göra något kul, men det finns liksom inget att göra. Alla andra verkar ha fullt upp med annat. Jag kollade klart Shrek förut, har ätit mat och sen mest lyssnat och sjungit med i musik. Ska nog ta och se på en ny Irene Huss film nu, känner mig ganska sugen på lite kriminalfilm ikväll. Mysigt med lite mord. Hm, haha, nja. Nu lät jag lite sjuk, men nejdå, jag är inte helt knäpp, gillar bara sådana filmer. Förresten, är det någon som vet någon serie som påminner om Harpers Island? I så fall får ni gärna tipsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0