I'm somwhere between the moon and the sun.



Söndagsmys i min ensamhet. Flera avssnitt av Eva och Adam och lite kaffe emellanåt. Min söndagskväll det. Är inte särskilt trött längre, jag piggnar till om nätterna, den nattmänniska som jag är. En fladdermu typ, hm. Igår såg vå fullt med fladdermöss, även en stor spindel, den var mysig den (nej jag skojar inte). Värsta zooet borta i skogen. Och så var det ju så himla fint. Kvällarna där är bland det vackraste i världen. Oj vad jag babblar på bra nu... Men jag tänker rätt mycket, brukar göra det när jag är själv. Då snurrar allt i min hjärna runt och blir en kletig sörja. Hjärncellerna trasslar ihop sig. Fast att tänka är underbart. Mitt liv är sludigt. Så lyckligt och bra, men ändå så finns det lite fel. Tur att jag har de här kvällarna och kan tänka igenom allt då. Lyssna på musik som gör en helt pirrig och nöjd, fast även lite ledsen. Ron Pope är ett perfekt exempel på det. Ska se ett avsnitt till nu, sen ska jag grubbla lite till. Knäppfia är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0