I'm fighting for air



Gott eller vad? Jämt nu när det är såp varmt så finns det inget godare med vatten eller dricka med lime och is i. Svalkande och mumsigt. Try it. Det ser ut att bli okej väder i Sunne i morgon. Tummen upp för det! Vill ju inte att det ska regna när vi hoppar i takt med musiken åt Swingfly och The Moniker som gästar Kolsnäs. Hoppas verkligen att det blir en br kväll i morgon. Ut med några av mina bästa vänner och ha skoj. Syns vi där eller? Tror det snart är dags för en fin kväll med ett riktigt stort kompisgäng framöver. Får nog ta och höra lite med mina vänner. Jag och Julia satt och skrattade i telfonen när vi tänkte på gamla minnen. En skärtorsdag som blev helt galen, en nyårsafton som vi smällde livsfarliga raketer som hamnade helt fel. Haha, ja ibland så kan jag inte förstå hur vi lyckas med allt. Men fasen vad kul vi haft. Så en sommarkväll borde vi göra om det. Grilla och mysa.
Nepp, nu ska jag komma till säng. Attans jag glömde Ernst idag. Tantig jag är va? Sitter och kollar på Ernst. Men är han inte underbar. haha! Han kan ju allt. Vilken man. Neej, sängen nu va. Ska ju orka dansa i morgon. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0