Hands open



Haha, vilka fina bilder jag fann på kameran igår... Så kan det gå när man lånar ut kameran hej vilt och den som blir fotad inte vill vara med på bild. Men, det är kul med sådana foton också. Fina minnen.
Julia kom hit ett tag och vi pratade lite om allt som hände igår. Det var verkligen en toppenkväll. Men roligast var ju de där tyskarna, haha. Den ena asså, sprang där efter en, nästan lite läskigt. Jag blev ganska rädd förut när mamma sa att en tysk scout varit här och frågat om sängplats. Hjälp?! Haha, ja roligt är det.
Lyckades se näst sista Harry Potter filmen idag, det är så hemskt att det bara är en kvar. Jag sitter och nästa gråter åt varje film. Hm. Kan knappt berga mig att få se den sista filmen. Jag hoppas slutet blir bra.
Vilket väder det blev nu då, massa regn! Perfekt för massa film och mys. Inatt så ska jag nog dra en eller två filmer. Kanske Shrek? Han är ju grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0