Gårkvällens outfit



God morgon! Idag har jag ont i mina fötter. Började ju med klackar, bytte sedan till converse, sedan dansades det i klackar ett tag till och sedan blev det slutligen conversen igen. De skorna är skönast jämt. Och de passar ju i stort sett till allt också. Det var en bra kväll igår. Drog iväg med fyra vänner till Kolsnäs och dansade, hoppade, svettads, trängdes och skrattade. Mycket kul hände. Jag är ju inte så jätteförtjust i Björn Rosenström, men jag måste ändå säga att han var grym igår. En del låtar är ju faktiskt bra. Det var hur mycket folk som helst och vi började med att stå längst fram vid scenen, men det var det så trångt så till sist hamnade vi längst bak. Inne i dansen var det hett som bara den. Människor som hoppade i takt med musiken och man fick vara försiktigt för att inte slå till någon, haha! Men kvällen igår var grym. Bättre än i fredags tycker jag nog. Nu ska jag digga till Björn och njuta av min sista lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0