Det tog sin lilla tid att få lunch idag...



Vi drog till Torsby och åkte till Faktoriet. Men där var det kallt och dom höll på för fullt inför ikväll, så vi bestämde oss för att dra till Hörnet. Där satte vi oss och beställde, men så funkade inte ugnen, och de flesta skulle ha pizza. Så vi hamnade på La Strada istället. Vi skulle bjuda mormor på mat för att hon snart fyller år, och igår skämtade jag om "vi kan dra till La Strada för där har hon nog aldrig ätit", och vart hamnade vi då..? Haha, lite roligt ju. Mötte även två vänner där, Maja och Martin, så jag pratade lite med dom angående ikväll. Det är ju tänk att vi ska dra ner en sväng, bara att hoppas att regnet ger sig.
Nu ska jag se klart femte Harry Potter filmen som jag påbörjade igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0