Bjuder på en ful och överredigerad bild mitt i natten



Har under kvällen haft en mysig stund med familjen. Vi spelade tevespel (vårat älskade Shrek-spel på franska!!) och såg på en repris utav något program. Mörkt med massa levande ljus var vårat teverum denna kväll. Jag klinkade även lite på pianot. Tänk att det skulle ta mig sexton år att förstå hur mycket roligare det är att sjunga när man spelar till. Jag sitter och försöker få ihop det som det är tänkt att vi ska avsluta någon gång. Lite hemligt jämt nu, men jag lovar att berätta när det är klart!
Ska nu ta ett bad, hann aldrig med det förut. Man måste ju lägga sig ren när rummet är så rent! Kom på att jag glömt skura, suck. Det hinns i morgon. Det är fredag i morgon, helg! Skönt. Jag ska ta det lugnt, vara med syrran och kanske umgås med Julia.
Äh, nu bada med hårinpackning. God natt sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0