Banans in pajamas


Haha, minns ni Bananer i Pyjamas? Bästa barnprogrammet det.

God morgon! Hm, ingen morgon, men men. Min dag har inte börjat så värst bra. Det börjar med att mamma säger att vi inte har något vatten. Åh, varför ska detta hända nu? Hatar det. Var tvungen iväg till mormor och duscha förut. Hoppas någon kommer och fixar vattnet snart, för det här kommer göra mig lite tokig annars.
Igår kväll blev det sent, som vanligt. Jag och Linnea satt och spelade piano någon gång efter tolv. Rätt roligt faktiskt. Piano är det enda instrument som jag kan tycka att det är kul att spela. Försöker faktikst lära mig lite ackord. Jag är långt ifrån ett proffs, men några låtar har jag lyckats ta mig igenom. Kanske måste visa er, haha, bara för att min musikalsika förmåga är extremt låg. Ja, fråga mina vänner, de vet det. Jag har inget gehör eller något såndant alls.
Nej, måste ha kaffe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0