Accidentally in love



Seg dag eller vad? Jag har inte gjort ett dugg. Ätit, sett på teve och suttit vid datorn. Försökte få ihop en ny header, men det gick bara dåligt. Är så trött och slut efter den här helgen. Ska lägga mig så tidigt ikväll så att det är pinsamt. Och nästa helg blir det mer sång och dans i Arvika med några vänner. Packmopedsturnén, Veronica Maggio och The Baseballs. Och veckan efter det så är det även då planer. Kommer bli slutkörd, haha, nejdå. Jag älskar när jag har fullt upp, det är alldeles för tråkigt att inte göra något. I morgon är det endast tre veckor till skolan börjar, lovet har gått för fort! Jag vill inte börja gymnasiet, jag är inte redo ännu. Ja shit alltså. Stor man börjar bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0