Lite jobbigt


Haha, jag har bara lagt upp ljusbilder idag.

Jag har verkligen varit en dålig bloggare under 2011, måste verkligen skärpa mig. Men idag har det verkligen varit dåligt! (verkligen tre gånger!)
Men det har varit lite jobbigt idag.
Jag hade klätt på mig och var klar för att gå ut och åka skidor med Linnea, men då såg jag att mobilen blinkade grönt och att jag alltså fått ett sms. Jag läste det och sedan startade ett väldigt rabalder.
Inte alls kul, men så blev det. Det blev inge skidåkande utan jag fastnade inomhus med mobilen. Men jag hoppas det löser sig till sist.

Men nu ska jag försöka bli lite gladare. Ska sitta vid datorn ett tag, försöka få tag på Julia och sedan sova.
Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0