Då var det mörkt igen då!



Yeah, nu har jag blivit mörkhårig igen. Känns gött. Gillar att vara mörk, faktiskt. Firar två år som brunett idag typ, hehe. Så fest hos mig nu då! Nej, skulle inte tro det... Men jag har velat ganska länge med mitt hår. Jag har liksom känt att jag velat bli blond igen. Ja, jag föddes blond. Många blir chockade när de får höra att jag är blond egentligen, haha. Men jag passar bättre i mörkt, that's it. Alla säger ju det, så jag lyssnar väl på mina medmänniskor.

Hur går det med min svenska då? DÅLIGT. Måste börja skriva NU NU NU. Undrar hur det kommer att gå. Kanske ska välja kläder tills i morgonen i stället, ifall jag skulle råka försova mig som idag... NEJ SVENSKA VAR DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0